Thừa nhận nos famulos tuos, quaesumus, Domine Deus, Perpetua mentis et corporis cải thiện gaudere: et, Gloriosa beatae Mariae Semper Virginis intercessione, một praesenti liberari tristitia, et Aeterna perfrui Laetitia. Per Christum Dominum Nostrum. Amen. Regina Angelorum, Ora Pro Nobis. Regina Patriarcharum, Ora Pro Nobis. Regina Prophetarum, Ora Pro Nobis. Regina Apostolorum, Ora Pro Nobis. Regina Martyrum, Ora Pro Nobis. Regina Confessorum, Ora Pro Nobis. Regina Virginum, Ora Pro Nobis. Regina Sanctorum omnium, Ora Pro Nobis. Regina sin Labe originali Concepta, Ora Pro Nobis. Regina trong caelum assumpta, Ora Pro Nobis. Regina sacratissimi Rosarii, Ora Pro Nobis. Regina Pacis, Ora Pro Nobis. Foederis Arca, Ora Pro Nobis. Ianua caeli, Ora Pro Nobis. Stella matutina, Ora Pro Nobis. Salus infirmorum, Ora Pro Nobis. Refugium peccatorum, Ora Pro Nobis. Consolatrix afflictorum, Ora Pro Nobis. Auxilium Christianorum, Ora Pro Nobis. Virgo Clemens, Ora Pro Nobis. Virgo Fidelis, Ora Pro Nobis. Speculum iustitiae, Ora Pro Nobis. Sedes sapientiae, Ora Pro Nobis. Causa nostrae laetitiae, Ora Pro Nobis. Vas spirituale, Ora Pro Nobis. Vas honorabile, Ora Pro Nobis. Vas insigne devotionis, Ora Pro Nobis. Rosa Mystica, Ora Pro Nobis. Turris Davidica, Ora Pro Nobis. Turris eburnea, Ora Pro Nobis. Domus Aurea, Ora Pro Nobis.Mater purissima, Ora Pro Nobis.Mater castissima, Ora Pro Nobis.Mater inviolata, Ora Pro Nobis. Mater intemerata, Nobis Ora Pro. Mater amabilis, Nobis Ora Pro. Mater admirabilis, Nobis Ora Pro. Mater Boni consilii, Ora Pro Nobis. Mater Creatoris, Nobis Ora Pro. Mater Salvatoris, Nobis Ora Pro. Virgo prudentissima, Ora Pro Nobis. Virgo veneranda, Ora Pro Nobis. Virgo praedicanda, Ora Pro Nobis. Virgo potens, Ora Pro Nobis. Pater de caelis, Deus, Miserere Nobis. Fili, Redemptor Mundi, Deus, Miserere Nobis. Spiritus Sancte, Deus, Miserere Nobis. Sancta Trinitas, unus Deus, Miserere Nobis. Sancta Maria, Ora Pro Nobis. Sancta Dei Genetrix, Ora Pro Nobis. Sancta Virgo virginum, Ora Pro Nobis. Mater Christi, Ora Pro Nobis. Mater Ecclesiae, Ora Pro Nobis. Mater divinae gratiae, Ora Pro Nobis.Tôi Mahdi, cho những người Palestinese, và Đấng Cứu Thế cho người Do Thái, tôi am Unius REI, trên thế giới, tức là, vào vương quốc của Palestine] có một ai đó, từ sâu thẳm của địa ngục của mình, những người không phải là sợ chết, nói chuyện với tôi .. là có, bất cứ ai, không cảm thấy đủ, bị hãm hiếp, Rothschild, nói chuyện với tôi?người Hồi giáo, tất cả các anh em của tôi, tôi là một Mahdi muslim, lorenzoAllah, chỉ vua của Ả-rập Xê-út, đã gây ra, gây ra, và sẽ gây ra hủy diệt của họ, chống lại, tất cả mọi người Hồi giáo, không phải là tôi đó là sự thật đó, tôi cho biết, tất cả họ đều xứng đáng phải chết, rất nhiều thời gian, nhưng tôi đã rất sợ hãi, bởi ấn tượng của họ, thần tiên, không thể tránh khỏi (chương trình nghị sự Talmud IMF 666, 322 Masonic hệ thống: thần Baal, OWL, tức là, CIA đồng minh của họ), và tôi biết tôi cố gắng để đe dọa chúng, bởi vì, người Hồi giáo Hồi giáo, như laVeradottrina,, ngu dốt nhất, cuồng tín, những kẻ khủng bố maniac, và cứng đầu nhất, la, nhưng là Cha của chúng Áp-ra-ham, đã đưa vào rất nhiều tình yêu trong tôi: cho tất cả chúng. cũng có. nhưng, những gì tôi có thể làm với một máy tính, để tiết kiệm cuộc đời của họ, nhưng hơn?người Hồi giáo là anh em của tôi, tôi là một Mahdi muslim, lorenzoAllah, chỉ có vua Ả-rập Xê-út, đã gây ra, đang gây ra, và sẽ gây ra: sự phá hủy của tất cả các tín đồ Hồi giáo, không phải là tôi. @ CustodedellaFede - trường hợp của tôi là khác nhau, Thiên Chúa nói với tôi để viết trên cát, trên thực tế, trong nhiều năm, tôi đã viết trên các kênh rỗng, di.1. rrmbgpym: -2. shalomnaumann, làm thế nào, có thể, bất cứ ai đọc tất cả những lập luận này (cực kỳ hấp dẫn), và ông sẽ không bị cám dỗ để bày tỏ ý kiến ​​của mình? ông cần phải có một ý chí siêu phàm (hoặc cùng một nỗi sợ hãi Satanists) để không, chúng ta hãy tham gia chính mình!Slanderer] @ Abu Antar sharia kinh dị cuộc thánh chiến (jihad) .. bạn phải học: là một người đàn ông, và bạn phải thực hiện, trách nhiệm của bạn! bạn nói, nhiều lần, mà tôi nói cho tất cả mọi người, rằng tất cả chúng đều Satanists! Tôi đã bị thương, của bạn, và không bạn .. sau đó, tôi muốn biết, và, tôi có quyền, trong số này, vì vậy, những gì bạn nghĩ về tôi! bạn đã trở thành một người đã sẵn sàng, để đâm, tôi phía sau, bạn đang trở thành mơ hồ!
 
Cain không thể giết Abel, và một ngày sau khi rửa tay, máu .. bởi vì, tội ác của mình, không bao giờ có thể được xóa! .. Tôi đã không yêu cầu bạn phải chết, tôi đã hỏi bạn, chỉ để giải thích công khai, cảm xúc của bạn cho tôi ...Slanderer] @ Abu Antar sharia kinh dị cuộc thánh chiến (jihad) tội phạm. tuyên bố công khai và trung thực, Bản án của bạn tôi! --- Không giả vờ là ngu ngốc .. Bạn đã vu khống tôi, hầu hết các lần .. và sau đó nếu anh vô tội, bạn phải chứng minh các, theo ý kiến ​​của công chúng, tôi! Bởi vì, năm chúng ta đang cùng nhau, và sau đó phán xét của bạn là cần thiết cho tôi! .. mối quan hệ của chúng tôi, không thể tiếp tục, trong sự mơ hồ, như, tất cả mọi người Hồi giáo, đó là mơ hồ, và sau đó giết chết, 300: vị tử đạo Kitô giáo, mỗi ngày. Kẻ phản bội, một slanderer, vu khống của bạn đã được chứng minh cũng có, Syria cờ của bạn, được nhuộm màu, máu: Christian vô tội, cũng ở Syria (quốc gia Hồi giáo khoan dung nhất), một người Hồi giáo, muốn trở thành một Kitô hữu ( bội đạo)? đám cưới được hủy:: Cũng được ra khỏi anh ta, các con ông. vv. .. Đó là lý do tại sao tội Obama, NATO, hệ thống Masonic, ông đang làm: chống lại Israel, và chống lại loài người? là một tội phạm rất lớn! Slanderer] @ Abu Jihad Antar sharia kinh dị hình sự. tuyên bố công khai và trung thực, bản án của bạn tôi! ----- Không giả vờ là ngu ngốc .. Bạn đã vu khống tôi, hầu hết các lần .. và sau đó nếu anh vô tội, bạn phải chứng minh, một ý kiến ​​công chúng, tôi! bởi vì, năm mà chúng tôi đang cùng nhau, và sau đó bản án của bạn là cần thiết cho tôi! .. mối quan hệ của chúng tôi, không thể tiếp tục, trong sự mơ hồ, như, tất cả người Hồi giáo, đó là mơ hồ, và sau đó giết chết, 300: vị tử đạo Kitô giáo, mỗi ngày.Beppe Grillo "đi thượng nghị sĩ kẻ phản bội." Sau khi sự chia rẽ trong nhóm,, bỏ phiếu bầu Chủ tịch Thượng viện, Beppe Grillo kháng cáo: "quy tắc ứng xử của bầu": 5 sao: Lời mời từ chức: ngày hôm nay: có cử tri : Pd: để bầu: Pietro Grasso, Chủ tịch Thượng viện. [Là tội phản quốc "phiếu bầu, thiếu tính minh bạch bỏ phiếu kín, không có ý nghĩa, Chosen One: phải trả lời cho hành động của mình: công dân có bỏ phiếu cho, 5 sao, phong trào, là sự minh bạch, một , điểm hồng y của nó ngay lập tức, tham khảo tiêu chuẩn: trục xuất khỏi nhóm, có nghĩa là, điểm 6: Bộ luật - ĐÁP - trẻ em "bóng tối", có ích, phiếu bầu trong bóng tối,. đâm ở phía sau: Sự chuyển động của CRICKET, đề xuất chính mình, để phá vỡ hệ thống: Masonic: quyền của lảnh chúa ngân hàng, và không là đồng lõa với anh ta: đây là một sự phản bội![Phỏng vấn với Lucia Annunziata, phát sóng: Chủ Nhật: 14:30: RAI-3. Angelino Alfano, thư ký của PDL, nói "một giờ một nửa", bằng cách: Lucia Annunziata. trong đó, thực hiện, xâm lược: Alfano, và chống lại: tất cả các PDL, cho biết: "bạn không thể" bởi vì, bạn không thể bày ra. "Và, trả lời của Tổng thư ký của PDL: bị xúc phạm:" Sao mày dám, để xác định, không thể bày ra chúng tôi? Bạn còn lại, bạn có sự khinh miệt, phiếu: hàng triệu người. Bà cho biết, một điều bất công. "Chúng tôi không," không thể bày ra. "Chúng ta cần một al Quirinale vừa phải." bởi vì, "Chúng tôi tin rằng, sau khi, ba Chủ tịch, bên trái, người dân vừa phải, ông xứng đáng, đại diện của họ: bây giờ, nhiệm kỳ tổng thống của nước cộng hòa" không thể bày ra, Chúng tôi không phải là "sau đó, cuộc bầu cử: đại diện: Chủ tịch, Hạ viện và Thượng viện, bây giờ, Tổng thống Cộng hòa, cả hai của chúng tôi, nói: - Câu trả lời - nhưng, đó là thời gian, Lucia Annunziata, miễn nhiệm, loại bỏ.Beppe Grillo "đi thượng nghị sĩ kẻ phản bội." Sau khi sự chia rẽ trong nhóm,, bỏ phiếu bầu Chủ tịch Thượng viện, Beppe Grillo kháng cáo: "quy tắc ứng xử của bầu": 5 sao: Lời mời từ chức: ngày hôm nay: có cử tri : Pd: để bầu: Pietro Grasso, Chủ tịch Thượng viện. [Là tội phản quốc "phiếu bầu, thiếu tính minh bạch bỏ phiếu kín, không có ý nghĩa, Chosen One: phải trả lời cho hành động của mình: công dân có bỏ phiếu cho, 5 sao, phong trào, là sự minh bạch, một , điểm hồng y của nó ngay lập tức, tham khảo tiêu chuẩn: trục xuất khỏi nhóm, có nghĩa là, điểm 6: Bộ luật - ĐÁP - trẻ em "bóng tối", có ích, phiếu bầu trong bóng tối,. đâm ở phía sau: Sự chuyển động của CRICKET, đề xuất chính mình, để phá vỡ hệ thống: Masonic: quyền của lảnh chúa ngân hàng, và không là đồng lõa với anh ta: đây là một sự phản bội![Phỏng vấn với Lucia Annunziata, phát sóng: Chủ Nhật: 14:30: RAI-3. Angelino Alfano, thư ký của PDL, nói "một giờ một nửa", bằng cách: Lucia Annunziata. trong đó, thực hiện, xâm lược: Alfano, và chống lại: tất cả các PDL, cho biết: "bạn không thể" bởi vì, bạn không thể bày ra. "Và, trả lời của Tổng thư ký của PDL: bị xúc phạm:" Sao mày dám, để xác định, không thể bày ra chúng tôi? Bạn còn lại, bạn có sự khinh miệt, phiếu: hàng triệu người. Bà cho biết, một điều bất công. "Chúng tôi không," không thể bày ra. "Chúng ta cần một al Quirinale vừa phải." bởi vì, "Chúng tôi tin rằng, sau khi, ba Chủ tịch, bên trái, người dân vừa phải, ông xứng đáng, đại diện của họ: bây giờ, nhiệm kỳ tổng thống của nước cộng hòa" không thể bày ra, Chúng tôi không phải là "sau đó, cuộc bầu cử: đại diện: Chủ tịch, Hạ viện và Thượng viện, bây giờ, Tổng thống Cộng hòa, cả hai của chúng tôi, nói: - Câu trả lời - nhưng, đó là thời gian, Lucia Annunziata, miễn nhiệm, loại bỏ.CustodeDellaFede nói: "Salomon có số của con thú 666 Đó là lý do tại sao, anh trở thành một bỏ đạo Bạn cũng đã, số lượng, của con thú." 0,1 Re: 10:14, "Trọng lượng của vàng, mà mỗi phải, được phân phối, Solomon là lên đến: 600, 66, tài năng của vàng "- ĐÁP - Tôi không nghĩ rằng đó, nói xấu, của Sa-lô-môn, bạn sẽ có thể, để được chán nản, người Do Thái, từ yêu thương tôi, và tôi yêu họ. IS Điều đó không nên bị lãng quên: Đó là: Những người đã viết: Talmud (Pharisêu, Illuminati, 666 IMF), là: giống nhau,: Ngoài ra họ chỉnh sửa: phiên bản cuối cùng của: Cựu Ước [: nếu người Pha-ri-si, không phải là, đáng tin cậy, ở mức 100%, trên Cựu Ước? sau đó, Giáo Hội Công Giáo, đó là ngoài phạm vi của nó, về tính xác thực của Cựu Ước, khi nào, sau đó, các hành động bị cáo buộc, cảm hứng, của Chúa Thánh Thần trong Giáo Hội, về, chú giải Thánh Kinh của Cựu Ước? bạn ((dị giáo: sedevacantista)) đã chỉ ra, thực sự, không có, Chúa Thánh Thần, lý do tại sao, bạn có, không có tình yêu] bạn không biết lịch sử của con đại bàng đen (tôn giáo của thần tượng, con quỷ tôn giáo), và câu chuyện của con đại bàng từ bút màu (Đức Giê-hô-va) của Giê-rê-mi? Tôi cũng là nhiều năm trước đây với con đại bàng của bạn với lông màu đen (văn phòng), và là lý do thực sự tại sao Thiên Chúa đã không cho phép mà ngay cả tôi, tôi sẽ trở thành một kẻ ngoại tình linh mục.CustodeDellaFede ha pubblicato un commento1 minuto fa Salomon666UniusRei -> gà đen không phải là một kẻ ngoại tình. Nhưng bạn chắc chắn là một bội đạo. Và bạn không phải là linh mục. Lol - ĐÁP - lol. giữa, Sa-lô-môn 666 và 666 Rothschild, tôi nghĩ rằng, không chỉ người Do Thái, mà còn tất cả mọi người, họ sẽ có một cải tiến lớn .. lol. lol. lol. bạn không biết lịch sử của con đại bàng đen (tôn giáo của thần tượng, con quỷ tôn giáo), và câu chuyện của con đại bàng từ bút màu (Đức Giê-hô-va) của Giê-rê-mi? Tôi cũng là nhiều năm trước đây với con đại bàng của bạn với lông màu đen (văn phòng), và là lý do thực sự tại sao Thiên Chúa đã không cho phép mà ngay cả tôi, tôi sẽ trở thành một kẻ ngoại tình linh mục.ngay lập tức rời khỏi IMF, 2. khai báo: bất hợp pháp, tội phạm, chống costitutional, 3. yêu cầu bồi thường, chủ quyền tiền tệ của chúng tôi, 4. là để lưu tất cả Mankind từ chiến tranh thế giới thứ III. 5. in một đồng tiền mới (quốc tế), với ràng buộc các tài liệu tham khảo, tổng sản phẩm trong nước, và in một đồng tiền mới (quốc gia), với tham chiếu đến các tài sản, tài nguyên, vv .. 6. tất cả là một vấn đề của một tuần 7. chống lại IMF 666 [] nếu tiền quốc tế ban hành trên cơ sở của sản phẩm trong nước (GDP), là không đủ để thực hiện, tất cả các thương mại quốc tế, đó là cần thiết cho bạn? bạn luôn có thể sử dụng: thêm tiền, "hàng đổi hàng", đó là, bạn có thể bổ sung được, và cung cấp: và cung cấp: hàng hóa và dịch vụ. như một sự ổn định bảo hành quốc tế của các chứng khoán, cho: thương mại nước ngoài, chúng tôi phát hành chứng khoán, giấy, quốc tế, với, về, số tiền, tổng sản phẩm quốc nội] có giá trị, Rating: tiến bộ, như thể để nói 1_40.000.000 ; 2_40. 000.000, vv.@ Chính phủ, chính trị gia, thợ xây, làm thế nào? bạn đã được trả, như: kẻ phản bội đáng nguyền rủa, cho bạn, tham nhũng được bán với kẻ thù, những kẻ thù thực sự của người dân? thực sự! nhưng, đối với vấn đề này của bạn? có một giải pháp! * Les gouvernements, les politiciens, les maçons, bình luận? vous avez Ete PAYE, comme: traîtres maudits, đổ vous les corrompus vendus à l'ennemi, les vrais ennemis du peuple? mais, pour que ce probleme vous? il ya une giải pháp! * Governi, politici, Massoni, đến? Siete stati pagati, đến: maledetti traditori, mỗi essere voi, i corrotti venduti al nemico, i veri nemici Del Popolo? ma, mỗi questo problema vostro? c'è una soluzione! * Lý do tại sao, làm, của chính chúng ta, những người nô lệ của một trong các cơ quan, IMF, FED, ECB, vv .. công ty trách nhiệm hữu hạn tư nhân, SpA, công ty, giữa những không đáng kể nhất, đó, trên thế giới? sau đó, họ, là những Satanists sự thật!
Đức Chúa Trời đã cho quà tặng và đặc sủng siêu nhiên, cũng có thể, mọi tôn giáo, Giáo hội Công giáo, nó chỉ là một phần của cơ thể: Nhiệm Bride, đó là Giêrusalem trên trời, đó là, Cơ Thánh là Hiền Thê của Lamb, trong cuộc hôn nhân thần bí, giữa Thiên Chúa và nhân loại, Trong đó, sẽ được tổ chức khi nào, loài người đã được chuyển đổi, và thánh hóa, tôn vinh, và cái xấu sẽ bị phá hủy, tan rã mãi mãi, nhưng, những ai, sẽ là một phần của "cơ thể của chú rể", là: 144,000.000 (12x12x1000), nghĩa là, chỉ là "tái sanh: Kitô hữu, phong thần, để được giống như tôi, tất cả chúng ta cùng với Chúa Kitô (chúng ta cơ thể của chú rể), ngai vàng của Đức Giê-hô-va, tôi am unius REI tới, thức tỉnh, ngay cả đối với bạn, và bạn sẽ được phát hành, cùng với các người Pha-ri-si, Salafis, Hồi giáo, ECC, ..

 
Thiên Chúa nói với tôi, "bạn không thể chinh phục, bất cứ ai thông qua, bạo lực tàn bạo của bạn .." ok! "Tôi nói," nhưng tôi không thể làm cho bản thân mình, một đồng lõa với những tội phạm nào, hoặc. tội phạm nghiêm trọng "(...)", nếu họ không xứng đáng, để sống? là đúng, rằng, họ phải bị phá hủy! ", Tôi đã kết luận rằng [...] chúng tôi: 144,000.000 (12x12x1000) siêu hình: vua UNIVERSAL: Unius REI


Concede nos famulos tuos, quaesumus, Domine Deus, perpetua mentis et corporis sanitate gaudere: et, gloriosa beatae Mariae semper Virginis intercessione, a praesenti liberari tristitia, et aeterna perfrui laetitia. Per Christum Dominum nostrum. Amen. Regina Angelorum, Ora Pro Nobis. Regina Patriarcharum, Ora Pro Nobis. Regina Prophetarum, Ora Pro Nobis. Regina Apostolorum, Ora Pro Nobis. Regina Martyrum, Ora Pro Nobis. Regina Confessorum, Ora Pro Nobis. Regina Virginum, Ora Pro Nobis. Regina Sanctorum omnium, Ora Pro Nobis. Regina sine labe originali concepta, Ora Pro Nobis. Regina in caelum assumpta, Ora Pro Nobis. Regina sacratissimi Rosarii, Ora Pro Nobis. Regina pacis, Ora Pro Nobis. Foederis arca, Ora Pro Nobis. Ianua caeli, Ora Pro Nobis. Stella matutina, Ora Pro Nobis. Salus infirmorum, Ora Pro Nobis. Refugium peccatorum, Ora Pro Nobis. Consolatrix afflictorum, Ora Pro Nobis. Auxilium Christianorum, Ora Pro Nobis. Virgo clemens, Ora Pro Nobis. Virgo fidelis, Ora Pro Nobis. Speculum iustitiae, Ora Pro Nobis. Sedes sapientiae, Ora Pro Nobis. Causa nostrae laetitiae, Ora Pro Nobis. Vas spirituale, Ora Pro Nobis. Vas honorabile, Ora Pro Nobis. Vas insigne devotionis, Ora Pro Nobis. Rosa mystica, Ora Pro Nobis. Turris Davidica, Ora Pro Nobis. Turris eburnea, Ora Pro Nobis. Domus aurea, Ora Pro Nobis.
Mater purissima, Ora Pro Nobis.Mater castissima, Ora Pro Nobis.Mater inviolata, Ora Pro Nobis. Mater intemerata, Ora Pro Nobis. Mater amabilis, Ora Pro Nobis. Mater admirabilis, Ora Pro Nobis. Mater boni consilii, Ora Pro Nobis. Mater Creatoris, Ora Pro Nobis. Mater Salvatoris, Ora Pro Nobis. Virgo prudentissima, Ora Pro Nobis. Virgo veneranda, Ora Pro Nobis. Virgo praedicanda, Ora Pro Nobis. Virgo potens, Ora Pro Nobis. Pater de caelis, Deus, Miserere nobis. Fili, Redemptor mundi, Deus, Miserere nobis. Spiritus Sancte, Deus, Miserere nobis. Sancta Trinitas, unus Deus, Miserere nobis. Sancta Maria, Ora Pro Nobis. Sancta Dei Genetrix, Ora Pro Nobis. Sancta Virgo virginum, Ora Pro Nobis. Mater Christi, Ora Pro Nobis. Mater Ecclesiae, Ora Pro Nobis. Mater divinae gratiae, Ora Pro Nobis.
[I am Mahdì, for Palestinese people, and Messiah for Jewish people, I am Unius REI, on all the world, ie, into kingdom of Palestine]there is, someone, from the depths: of his own hell, who is not afraid to die, to talk to me .. is there, anyone: who, does not feel enough, raped, by Rothschild, for, to talk to me?
muslims are, all my brothers, i am an muslim Mahdi, lorenzoAllah, only, king of Saudi Arabia, has Caused, is causing, and, will cause Their Destruction, against, all Muslims, not me] it is true, That, I said, they all deserve to die, many time, but, I was frightened, by Their dramatic, fairies, inevitable (agenda Talmud IMF 666, 322 masonic system: god Baal, OWL, ie, CIA Their allies), and I know I tried to scare them, because, Muslims Islamists, are like, laVeradottrina, are, the most ignorant, fanatic, maniac terrorists, and, most stubborn, of mules, but, our Father Abraham, have put in lot of love in me : for all of them. also. but, what I can do with a computer, to save Their Lives, yet, more?
muslims are my brothers, i am an muslim Mahdì, lorenzoAllah, only, king Saudi Arabia, has caused, is causing, and will cause: the destruction of all Muslims, not me. @CustodedellaFede - my case, is different, God told me to write on the sand, in fact, for years, I have written on the empty channels, di.1. rrmbgpym and of: -2. shalomnaumann, how, can, anyone read all these arguments (incredibly engaging), and he would not be tempted: to express his opinion? he should have a superhuman will (or the same fear of Satanists) to not, let involved himself! 
[slanderer] @ Abu Antar sharia horror jihad.. you have to learn: to be a man, and you have to take, your responsibility! you said, several times, that I say to all, that all of them are Satanists! I have been: injured, by you, and not you .. then, I want to know, and, I have the right, of this, so, what you think of me! you have become a person who is ready, to stab, me behind, you are become ambiguous!
 Cain can not kill Abel, and the day after washing his hands, of the blood .. because, his crime, can never be deleted!.. I have not asked you to die, I have asked you, only to explain publicly, your feelings for me...
[slanderer] @ Abu Antar sharia horror jihad criminal. you declare publicly, and honestly, your Judgments on me! --- do not pretend to be stupid .. You have slandered me, most times .. and then if you're innocent, you have to Demonstrate, in public opinion, of me! Because, years are That we are together, and then your Judgment is needed for me! .. our relationship, can not remain, in ambiguity, as, all Muslims, That, are ambiguous, and, then kill, 300: Christian martyrs, every day. [traitor, a slanderer, your slander has been demonstrated!] also, your Syrian flag, is stained, with blood: Christian innocent, also: in Syria (the most tolerant Muslim nation), a Muslim, wants to become: a Christian (apostasy)? the wedding is Canceled: and: Also are removed from him, his children. etc.. .. That's why the crime That Obama, NATO, masonic system, he is doing: against Israel, and against the human race? is a huge crime! [slanderer] @Abu jihad Antar sharia horror criminal. you declare publicly, and honestly, your judgments on me! ----- do not pretend to be stupid .. You have slandered me, most times .. and then if you're innocent, you have to demonstrate, a public opinion, of me! because, are years that we are together, and then your judgment is needed for me!.. our relationship, can not remain, in ambiguity, as, all Muslims, that, are ambiguous, and, then kill, 300: Christian martyrs, every day.
Beppe Grillo's "go away! senators traitors." After the split in the group,for, the vote to elect the president Senate, Beppe Grillo appeals to the: "code of conduct :of the elect" of: 5 Stars:, The invitation is to resign: Who: today: has voters: with: Pd: to elect: Pietro Grasso, as president of the Senate. [is treason] "In the vote, lacked the transparency. secret ballot, does not make sense, the Chosen One: must answer for his actions: to citizens with a vote. Given the, 5 Star, Movement, is transparency, one, of its cardinal points. Immediate, norm-referencing: the expulsion from the group, that is, point 6: the Code. - ANSWER - the children of "darkness", comes in handy: with, the vote in the darkness, the stab in the back: tHE MOVEMENT oF CRICKET, propose himself, to break down: the system: Masonic: of: seigniorage banking, and not: to be accomplice with: him: this is: a betrayal!
[Interviews with Lucia Annunziata, broadcast: Sundays: 14:30: on RAI-3. ] Angelino Alfano, secretary of the PDL, speaks to "half an hour", by: Lucia Annunziata. which, make, an aggression against: Alfano, and against: all PDL, said: "you can not" because, you are unpresentable. "And, the reply of the Secretary of the PDL: is outraged:" How dare you, to define, unpresentable us? You left, you have the contempt, for the vote: millions of people. She said, an unjust thing. "We're not," unpresentable. "We need a moderate al Quirinale." because, "We believe, that, after, three Presidents, of the left, the people of moderate, he merit, his representative: now, to the presidency of the republic. "unpresentable, We are not" after, the election: of representatives: the presidents, the House and Senate, now , the President of the Republic, both of our, says: - ANSWER - but, it's time, Lucia Annunziata, that, is dismissed, removed.
Beppe Grillo's "go away! senators traitors." After the split in the group,for, the vote to elect the president Senate, Beppe Grillo appeals to the: "code of conduct :of the elect" of: 5 Stars:, The invitation is to resign: Who: today: has voters: with: Pd: to elect: Pietro Grasso, as president of the Senate. [is treason] "In the vote, lacked the transparency. secret ballot, does not make sense, the Chosen One: must answer for his actions: to citizens with a vote. Given the, 5 Star, Movement, is transparency, one, of its cardinal points. Immediate, norm-referencing: the expulsion from the group, that is, point 6: the Code. - ANSWER - the children of "darkness", comes in handy: with, the vote in the darkness, the stab in the back: tHE MOVEMENT oF CRICKET, propose himself, to break down: the system: Masonic: of: seigniorage banking, and not: to be accomplice with: him: this is: a betrayal!
[Interviews with Lucia Annunziata, broadcast: Sundays: 14:30: on RAI-3. ] Angelino Alfano, secretary of the PDL, speaks to "half an hour", by: Lucia Annunziata. which, make, an aggression against: Alfano, and against: all PDL, said: "you can not" because, you are unpresentable. "And, the reply of the Secretary of the PDL: is outraged:" How dare you, to define, unpresentable us? You left, you have the contempt, for the vote: millions of people. She said, an unjust thing. "We're not," unpresentable. "We need a moderate al Quirinale." because, "We believe, that, after, three Presidents, of the left, the people of moderate, he merit, his representative: now, to the presidency of the republic. "unpresentable, We are not" after, the election: of representatives: the presidents, the House and Senate, now , the President of the Republic, both of our, says: - ANSWER - but, it's time, Lucia Annunziata, that, is dismissed, removed.
CustodeDellaFede said:"Salomon had the number, of the beast 666. That is the reason, why, he Became, an apostate. You have also, the number, of the beast".1 Re:10:14, "The weight of 'gold, Which every yea, is delivered, Solomon was up to: six hundred, sixty-six, talents of gold" -- ANSWER -- I do not think That, speaking ill, of Solomon, you will be able, to be discouraged Jews, from: loving me, and me: from loving them. IS That Should not be forgotten: is That: Those Who wrote: the Talmud (Pharisees, Illuminati, 666 IMF), are: the same, That: Also they edited: the final version of the: Old Testament [and: if Pharisees, are not, reliable, at 100%, on the Old Testament? then, the Catholic Church, it is outside its scope, about the authenticity of the Old Testament, when, then, the alleged action, inspiration, of the Holy Spirit in the Church, about, the exegesis of the Old Testament? you((heretic: sedevacantista)) have shown, really, not to have, the Holy Spirit, why, you have, no love] you do not know the history of eagle black (the religion of idol, demon of religion), and the story of the eagle from colored pens (YHWH) of Jeremiah? I was also many years ago with your eagle with black feathers (clerical), and is the real reason why God did not allow that even me, I will became a priest adulterer.
CustodeDellaFede ha pubblicato un commento
1 minuto fa @Salomon666UniusRei- -->Chicken Black You are not an adulterer. But you're certainly an apostate. And you're not a priest. Lol.--ANSWER --  lol. between, Solomon 666, and 666 Rothschild?, I think, not only Jews, but also all the people, they will have a huge improvement .. lol. lol. lol. you do not know the history of eagle black (the religion of idol, demon of religion), and the story of the eagle from colored pens (YHWH) of Jeremiah? I was also many years ago with your eagle with black feathers (clerical), and is the real reason why God did not allow that even me, I will became a priest adulterer.
immediately leave the IMF, 2. declare it: illegal, criminal, anti-costitutional, 3. claim our, monetary sovereignty, 4. is to save all Mankind from World War III. 5. print a new currency(international), with, the reference binding, the gross domestic product, and print a new currency(national),with reference to the properties, resources, etc. .. 6. all is a matter of one week! 7. against IMF 666 [] if the international money, issued on the basis of gross domestic product, is not sufficient to fulfill, all international trade, which are necessary for you? you can always use: additional money, as the "barter", that is, you can additional, and provide:and offer: your, goods and services. as a guarantee international stability of the securities, for: foreign trade, we issue securities, paper, International, [with, about, the amount, the total gross domestic product] with value, Rating: progressive, as if to say 1_40.000.000; 2_40. 000,000; etc. .
@Governments, politicians, masons, how? you have been paid, as: damned traitors, for you, the corrupt sold to the enemy, the real enemies of the people? really! but, for, this your problem? there is a solution! *Les gouvernements, les politiciens, les maçons, comment? vous avez été payé, comme: traîtres maudits, pour vous, les corrompus vendus à l'ennemi, les vrais ennemis du peuple? mais, pour que ce problème vous? il ya une solution! * Governi, politici, massoni, come? siete stati pagati, come: maledetti traditori, per essere voi, i corrotti venduti al nemico, i veri nemici del popolo? ma, per questo problema vostro? c'è una soluzione! * why, do, of ourselves, the slaves of one of the agencies, IMF, FED, ECB, etc. .. private limited company, SpA, corporation, between, the most insignificant, that, are in the world? then, they, are the true Satanists!.

God has Given gifts and charisms supernatural, also, to every religion!, The Catholic Church, it is only a part: of the body: Mystical Bride, That Is, the heavenly Jerusalem, That Is, the Holy Body of the Bride of the Lamb, in the mystical marriage, between, God and Humanity, Which, will be Celebrated when, the human race has been transformed, and sanctified, glorified, and evil will be destroyed, disintegrated forever, but, Those Who, will be part of the "body of the bridegroom", are: 144,000.000 (12x12x1000), ie, only the "born-again: Christians, the deified, to be like me, all of us together with Christ (us the body of the bridegroom) , on the throne of YHWH, I am unius REI. coming, awakening, even for you!, and you will be released, along with the Pharisees, Salafis, Islamists, ecc,..

 God said to me, "you can not conquer, anyone through, your brutal violence .." ok! "I said," but I can not make myself, an accomplice to any crime, or. serious crime "(...)" if, they do not deserve, to live? is right, that, they must be destroyed! ", I have concluded that [..] we are: the 144,000.000 (12x12x1000). I am the metaphysical: king UNIVERSAL: Unius REI  



מודה זיין, נאָס פאַמולאָס טואָס, קוואַעסומוס, דאָמינע דעוס, פּערפּעטשואַ מענטיס עט קאָרפּאָריס סאַניטאַטע גאַודערע: עט, גלאָריאָסאַ בעאַטאַע מאַריאַע שטענדיק ווירגיניס ינטערסעססיאָנע, אַ פּראַעסענטי ליבעראַרי טריסטיטיאַ, עט אַעטערנאַ פּערפרוי לאַעטיטיאַ. פּער טשריסטום דאָמינום נאָסטרום. אמן. רעגינאַ אַנגעלאָרום, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ פּאַטריאַרטשאַרום, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ פּראָפעטאַרום, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ אַפּאָסטאָלאָרום, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ מאַרטירום, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ קאָנפעססאָרום, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ ווירגינום, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ סאַנקטאָרום אָמניום, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ סינוס לייב אָריגינאַלי קאָנסעפּטאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ אין קאַעלום אַססומפּטאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ סאַקראַטיססימי ראָסאַריי, אָראַ פּראָ נאָביס. רעגינאַ פּאַסיס, אָראַ פּראָ נאָביס. פאָעדעריס אַרקאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. יאַנואַ קאַעלי, אָראַ פּראָ נאָביס. סטעלאַ מאַטוטינאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. סאַליס ינפירמאָרום, אָראַ פּראָ נאָביס. רעפוגיום פּעקקאַטאָרום, אָראַ פּראָ נאָביס. קאָנסאָלאַטריקס אַפפליקטאָרום, אָראַ פּראָ נאָביס. אַוקסיליום טשריסטיאַנאָרום, אָראַ פּראָ נאָביס. ווירגאָ קלעמענס, אָראַ פּראָ נאָביס. ווירגאָ פידעליס, אָראַ פּראָ נאָביס. ספּעקולום יוסטיטיאַע, אָראַ פּראָ נאָביס. סעדעס סאַפּיענטיאַע, אָראַ פּראָ נאָביס. קאַוסאַ נאָסטראַע לאַעטיטיאַע, אָראַ פּראָ נאָביס. דיין ספּיריטואַלע, אָראַ פּראָ נאָביס. דיין האָנאָראַבילע, אָראַ פּראָ נאָביס. דיין ינסיגנע דעוואָטיאָניס, אָראַ פּראָ נאָביס. ראָסאַ מיסטיקאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. טורריס דאַווידיקאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. טורריס עבורנעאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. דאָמוס אַורייאַ, אָראַ פּראָ נאָביס.מאַטער פּוריססימאַ, אָראַ פּראָ נאָביס.מאַטער קאַסטיססימאַ, אָראַ פּראָ נאָביס.מאַטער ינוויאָלאַטאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. מאַטער ינטעמעראַטאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. מאַטער אַמאַביליס, אָראַ פּראָ נאָביס. מאַטער אַדמיראַביליס, אָראַ פּראָ נאָביס. מאַטער באָני קאָנסיליי, אָראַ פּראָ נאָביס. מאַטער קרעאַטאָריס, אָראַ פּראָ נאָביס. מאַטער סאַלוואַטאָריס, אָראַ פּראָ נאָביס. ווירגאָ פּרודענטיססימאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. ווירגאָ ויגוסט, אָראַ פּראָ נאָביס. ווירגאָ פּראַעדיקאַנדאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. ווירגאָ פּאָטענס, אָראַ פּראָ נאָביס. פּאַטער דע קאַעליס, דעוס, מיסערערע אונדז. פילי, רעדעמפּטאָר וועלט, דעוס, מיסערערע אונדז. ספּיריטוס סאַנקטע, דעוס, מיסערערע אונדז. סאַנקטאַ טריניטאַס, איין דעוס, מיסערערע אונדז. סאַנקטאַ מאַריאַ, אָראַ פּראָ נאָביס. סאַנקטאַ דעי גענעטריקס, אָראַ פּראָ נאָביס. סאַנקטאַ ווירגאָ ווירגינום, אָראַ פּראָ נאָביס. מאַטער קריסטי, אָראַ פּראָ נאָביס. מאַטער עקקלעסיאַע, אָראַ פּראָ נאָביס. מאַטער דיווינאַע גראַטיאַע, אָראַ פּראָ נאָביס.[איך בין מאַדי, פֿאַר פּאַלעסטינעסע מענטשן, און משיח פֿאַר ייִדיש מענטשן, איך בין וניוס רעי, אויף אַלע די וועלט, הייסט, אין מלכות פון פּאַלעסטינע] עס איז, עמעצער, פון די טיפענישן: פון זייַן אייגן גענעם, וואס איז ניט דערשראָקן צו שטאַרבן, צו רעדן צו מיר .. איז דאָרט, ווער עס יז: ווער, טוט נישט פילן גענוג, רייפּט, דורך ראָטשילד, פֿאַר, צו רעדן צו מיר?מוסלימס ביסט, אַלע מיין ברידער, איך בין אַ מוסלים מאַדי, לאָרענזאָאַללאַה, נאָר, מלך פון סאַודי אַראַביאַ, האט געפֿירט, איז קאָזינג, און, וועט גרונט זייער דעסטרוקטיאָן, קעגן, אַלע מוסלימס, נישט מיר] עס איז אמת, אַז, איך האט געזאגט, זיי אַלע פאַרדינען צו שטאַרבן, פילע צייַט, אָבער, איך איז געווען דערשראָקן, דורך זייער דראַמאַטיק, פעריז, באַשערט (אַגענדאַ גמרא ימף 666, 322 מאַסאַניק סיסטעם: גאָט בעל, סאָווע, הייסט, סי איי עי זייער אַלייז), און איך וויסן איך געפרוווט צו יבערשרעקן זיי, ווייַל, מוסלימס יסלאַמיסץ, זענען ווי, לאַוועראַדאָטטרינאַ, ביסט, די רובֿ ומוויסנדיק, פאַנאַטיקער, מאַניאַק טערעראַסץ, און, רובֿ פאַרביסן, פון מיולז, אָבער, אונדזער פאטער אברהם, האָבן שטעלן אין פּלאַץ פון ליבע אין מיר: פֿאַר אַלע פון ​​זיי. אויך. אָבער, וואָס איך קען טאָן מיט אַ קאָמפּיוטער, צו ראַטעווען זייער לעבן, נאָך, מער?מוסלימס ביסט מיין ברידער, איך בין אַ מוסלים מאַדי, לאָרענזאָאַללאַה, נאָר, מלך סאַודי אַראַביאַ, האט געפֿירט, איז קאָזינג, און וועט גרונט: דער צעשטערונג פון אַלע מוסלימס, נישט מיר. @ קוסטאָדעדעללאַפעדע - מיין פאַל, איז אַנדערש, גאָט דערציילט מיר צו שרייַבן אויף די זאַמד, אין פאַקט, פֿאַר יאָרן, איך האב געשריבן אויף דער ליידיק טשאַנאַלז, די.1. ררמבגפּים און פון: -2. שאַלאָמנאַומאַנן, ווי, קענען, ווער עס יז לייענען אַלע די טענות (ינקרעדאַבלי ענגיידזשינג), און ער וואָלט נישט זייַן געפרואווט: צו אויסדריקן זייַן מיינונג? ער זאָל האָבן אַ סופּערכיומאַן וועט (אָדער דער זעלביקער מורא פון סאַטאַניסץ) צו נישט, לאָזן ינוואַלווד זיך![סלאַנדערער] @ אבו אַנטער שאַריאַ גרויל דזשיהאַד .. איר האָבן צו לערנען: צו זייַן אַ מענטש, און איר האָבן צו נעמען, דיין פֿאַראַנטוואָרטלעכקייט! איר האט געזאגט, עטלעכע מאל, אַז איך זאָגן צו אַלע, אַז אַלע פון ​​זיי זענען סאַטאַניסץ! איך האב שוין: ינדזשערד, דורך איר, און נישט איר .. דעמאָלט, איך ווילן צו וויסן, און, איך האב די רעכט, פון דעם, אַזוי, וואָס איר טראַכטן פון מיר! איר האָט ווערן אַ מענטש וואס איז גרייט, צו שטעכן, מיר הינטער, איר זענט ווערן אַמביגיואַס!
 
קיין קענען ניט טייטן אַבעל, און די טאָג נאָך וואַשינג זייַן הענט, פון די בלוט .. ווייַל, זייַן פאַרברעכן, קענען קיינמאָל זייַן אויסגעמעקט! .. איך האב נישט געבעטן איר צו שטאַרבן, איך האב געבעטן איר, נאָר צו דערקלערן עפנטלעך, דיין געפילן פֿאַר מיר ...[סלאַנדערער] @ אבו אַנטער שאַריאַ גרויל דזשיהאַד פאַרברעכער. איר דערקלערן עפנטלעך, און האָנעסטלי, דיין דזשודגמענץ אויף מיר! --- טאָן נישט פאַרהיטן צו זייַן נאַריש .. איר האָבן סלאַנדערד מיר, רובֿ מאל .. און דעריבער אויב איר ניטאָ אומשולדיק, איר האָבן צו באַווייַזן, אין ציבור מיינונג, פון מיר! ווייַל, יאָרן זענען אַז מיר זענען צוזאַמען, און דעמאָלט דיין דזשודגמענט איז דארף פֿאַר מיר! .. אונדזער שייכות, קענען נישט בלייַבן, אין צוויידייַטיקייַט, ווי, אַלע מוסלימס, אַז, זענען אַמביגיואַס, און, דעמאָלט טייטן, 300: קריסטלעך מאַרטערז, יעדער טאָג. [פאַררעטער, אַ סלאַנדערער, ​​דיין מאַלשינעס האט שוין דעמאַנסטרייטיד!] אויך, דיין סיריאַן פאָן, איז סטיינד, מיט בלוט: קריסטלעך אומשולדיק, אויך: אין סיריע (די רובֿ טאָלעראַנט מוסלים לאַנד), אַ מוסלים, וויל צו ווערן: אַ קריסטלעך ( אַפּאָסטאַסי)? די חתונה איז קאַנסעלעד: און: אויך זענען אַוועקגענומען פון אים, זייַן קינדער. אאז"ו ו. .. אַז ס וואָס די פאַרברעכן אַז אבאמא, נאַטאָ, מאַסאַניק סיסטעם, ער איז טאן: קעגן ישראל, און קעגן דער מענטש ראַסע? איז אַ ריזיק פאַרברעכן! [סלאַנדערער] @ אבו דזשיהאַד אַנטער שאַריאַ גרויל פאַרברעכער. איר דערקלערן עפנטלעך, און האָנעסטלי, דיין משפטים אויף מיר! ----- טאָן נישט פאַרהיטן צו זייַן נאַריש .. איר האָבן סלאַנדערד מיר, רובֿ מאל .. און דעריבער אויב איר ניטאָ אומשולדיק, איר האָבן צו באַווייַזן, אַ ציבור מיינונג, פון מיר! ווייַל, זענען יאר אַז מיר זענען צוזאַמען, און דעמאָלט דיין משפט איז דארף פֿאַר מיר! .. אונדזער שייכות, קענען נישט בלייַבן, אין צוויידייַטיקייַט, ווי, אַלע מוסלימס, וואָס, ביסט אַמביגיואַס, און, דעמאָלט טייטן, 300: קריסטלעך מאַרטערז, יעדער טאָג.בעפּפּע גריללאָ ס "גיין אַוועק! סענאַטאָרס טרייטערז." נאָך די שפּאַלטן אין דער גרופּע, פֿאַר, די Vote צו אויסדערוויילטע דער פּרעזידענט סענאַט, בעפּפּע גריללאָ אַפּילז צו דעם: "קאָד פון אָנפירן: פון די אויסדערוויילטע" פון: 5 סטאַרס:, די פאַרבעטונג איז צו רעזיגנירן: ווער: הייַנט: האט וואָטערס : מיט: PD: צו אויסדערוויילטע: פּיעטראָ גראַססאָ, ווי פּרעזידענט פון די סענאַט. [איז טריזאַן] "אין די Vote, געפעלט די דורכזעיקייַט. סוד שטימצעטל, טוט נישט מאַכן זינען, די אויסדערוויילטע איינער: מוזן ענטפֿערן פֿאַר זייַן אַקשאַנז: צו בירגערס מיט אַ Vote. געגעבן דעם, 5 שטערן, באַוועגונג, איז דורכזעיקייַט, איינער , פון זייַן קאַרדינאַל פונקטן. יממעדיאַטע, קלאַל-רעפעראַנסינג: די יקספּאַלשאַן פון דער גרופּע, וואָס איז, פונט 6: די קאָד. - ענטפֿערן - די קינדער פון "פינצטערניש", קומט אין האַנטיק: מיט, די Vote אין דער פינצטערניש, די שטעכן אין דעם צוריק: די באַוועגונג פון קריקקעט, פאָרשלאָגן זיך, צו ברעכן אַראָפּ: די סיסטעם: מאַסאָניק: פון: סיגניערידזש באַנקינג, און נישט: צו זייַן אַקאַמפּלאַס מיט: אים: דאָס איז: אַ ביטרייאַל![ינטערוויעווס מיט לוסיאַ אַננונזיאַטאַ, בראָדקאַסט: סונדייַס: 14:30: אויף ראַי-3. ] אַנגעלינאָ אַלפאַנאָ, סעקרעטאַר פון דער פּדל, רעדט צו "העלפט אַ שעה", דורך: לוסיאַ אַננונזיאַטאַ. וואָס, מאַכן, אַן אָנפאַל קעגן: אַלפאַנאָ, און קעגן: אַלע פּדל, האט געזאגט: "איר קענען נישט" ווייַל, איר זענט ונפּרעסענטאַבלע. "און, דער ענטפער פון די סעקרעטאַרי פון די פּדל: איז אַוטריידזשד:" ווי אַרויספאָדערן איר, צו דעפינירן, ונפּרעסענטאַבלע אונדז? איר לינקס, איר האָבן די ביטול, פֿאַר די Vote: מיליאַנז פון מענטשן. זי האט געזאגט, אַן ומגערעכט זאַך. "מיר ניטאָ ניט," ונפּרעסענטאַבלע. "מיר דאַרפֿן אַ מעסיק על קווירינאַלע." ווייַל, "מיר גלויבן, אַז, נאָך, דרייַ פּרעסידענץ, פון די לינקס, די מענטשן פון מעסיק, ער זכות, זייַן פארשטייער: איצט, צו דער פּרעזאַדאַנסי פון דער רעפּובליק". ונפּרעסענטאַבלע, מיר זענען נישט "נאָך, די וואַלן: פון פארשטייערס: די פּרעסידענץ, די הויז און סענאַט, איצט, דער פרעזידענט פון דער רעפובליק, ביידע פון ​​אונדזער, זאגט: - ענטפֿערן - אָבער, עס ס צייַט, לוסיאַ אַננונזיאַטאַ, אַז, איז דיסמיסט, אַוועקגענומען.בעפּפּע גריללאָ ס "גיין אַוועק! סענאַטאָרס טרייטערז." נאָך די שפּאַלטן אין דער גרופּע, פֿאַר, די Vote צו אויסדערוויילטע דער פּרעזידענט סענאַט, בעפּפּע גריללאָ אַפּילז צו דעם: "קאָד פון אָנפירן: פון די אויסדערוויילטע" פון: 5 סטאַרס:, די פאַרבעטונג איז צו רעזיגנירן: ווער: הייַנט: האט וואָטערס : מיט: PD: צו אויסדערוויילטע: פּיעטראָ גראַססאָ, ווי פּרעזידענט פון די סענאַט. [איז טריזאַן] "אין די Vote, געפעלט די דורכזעיקייַט. סוד שטימצעטל, טוט נישט מאַכן זינען, די אויסדערוויילטע איינער: מוזן ענטפֿערן פֿאַר זייַן אַקשאַנז: צו בירגערס מיט אַ Vote. געגעבן דעם, 5 שטערן, באַוועגונג, איז דורכזעיקייַט, איינער , פון זייַן קאַרדינאַל פונקטן. יממעדיאַטע, קלאַל-רעפעראַנסינג: די יקספּאַלשאַן פון דער גרופּע, וואָס איז, פונט 6: די קאָד. - ענטפֿערן - די קינדער פון "פינצטערניש", קומט אין האַנטיק: מיט, די Vote אין דער פינצטערניש, די שטעכן אין דעם צוריק: די באַוועגונג פון קריקקעט, פאָרשלאָגן זיך, צו ברעכן אַראָפּ: די סיסטעם: מאַסאָניק: פון: סיגניערידזש באַנקינג, און נישט: צו זייַן אַקאַמפּלאַס מיט: אים: דאָס איז: אַ ביטרייאַל![ינטערוויעווס מיט לוסיאַ אַננונזיאַטאַ, בראָדקאַסט: סונדייַס: 14:30: אויף ראַי-3. ] אַנגעלינאָ אַלפאַנאָ, סעקרעטאַר פון דער פּדל, רעדט צו "העלפט אַ שעה", דורך: לוסיאַ אַננונזיאַטאַ. וואָס, מאַכן, אַן אָנפאַל קעגן: אַלפאַנאָ, און קעגן: אַלע פּדל, האט געזאגט: "איר קענען נישט" ווייַל, איר זענט ונפּרעסענטאַבלע. "און, דער ענטפער פון די סעקרעטאַרי פון די פּדל: איז אַוטריידזשד:" ווי אַרויספאָדערן איר, צו דעפינירן, ונפּרעסענטאַבלע אונדז? איר לינקס, איר האָבן די ביטול, פֿאַר די Vote: מיליאַנז פון מענטשן. זי האט געזאגט, אַן ומגערעכט זאַך. "מיר ניטאָ ניט," ונפּרעסענטאַבלע. "מיר דאַרפֿן אַ מעסיק על קווירינאַלע." ווייַל, "מיר גלויבן, אַז, נאָך, דרייַ פּרעסידענץ, פון די לינקס, די מענטשן פון מעסיק, ער זכות, זייַן פארשטייער: איצט, צו דער פּרעזאַדאַנסי פון דער רעפּובליק". ונפּרעסענטאַבלע, מיר זענען נישט "נאָך, די וואַלן: פון פארשטייערס: די פּרעסידענץ, די הויז און סענאַט, איצט, דער פרעזידענט פון דער רעפובליק, ביידע פון ​​אונדזער, זאגט: - ענטפֿערן - אָבער, עס ס צייַט, לוסיאַ אַננונזיאַטאַ, אַז, איז דיסמיסט, אַוועקגענומען.קוסטאָדעדעללאַפעדע געזאגט: "סאַלאָמאָן האט די נומער, פון די חיה 666. אַז איז די סיבה, וואָס, ער געווארן, אַ מעשומעד. איר האָבן אויך, די נומער, פון די חיה" .1 בעניין: 10:14, "די וואָג פון 'גאָלד, וואָס יעדער ייי, איז איבערגעגעבן, שלמה איז געווען אַרויף צו: 600, 66, טאלאנטן פון גאָלד "- ענטפֿערן - איך טאָן ניט טראַכטן אַז, גערעדט קראַנק, פון שלמה, איר וועט זייַן קענען, צו זייַן דיסקערידזשד אידן, פון: לאַווינג מיר, און מיר: פון לאַווינג זיי. איז אַז זאָל ניט זייַן פארגעסן: איז אַז: יענע וואס געשריבן: די גמרא (פרושים, יללומינאַטי, 666 ימף), זענען: די זעלבע, אַז: אויך זיי עדיטיד: די לעצט ווערסיע פון ​​דעם: אַלטע טעסטאַמענט [און: אויב פרושים, ביסט נישט, פאַרלאָזלעך, בייַ 100%, אויף די אַלטע טעסטאַמענט? דעריבער, דער קאַטהאָליק קהילה, עס איז אַרויס זייַן פאַרנעם, וועגן די אָטאַנטיסיטי פון די אַלטע טעסטאַמענט, ווען, דעריבער, דער אַלעדזשד קאַמף, ינספּיראַציע, פון די רוח אין די קהילה, וועגן, די עקסעגעסיס פון די אַלטע טעסטאַמענט? איר ((אפיקורס: סעדעוואַקאַנטיסטאַ)) האָבן געוויזן, טאַקע, נישט צו האָבן, דער רוס גייסט, וואָס, איר האָבן, קיין ליבע] איר טאָן ניט וויסן די געשיכטע פון ​​אָדלער שוואַרץ (די רעליגיע פון ​​געץ, שעד פון רעליגיע), און די געשיכטע פון ​​דער אָדלער פון בונט פּענס (יהווה) פון ירמיהו? איך איז אויך פילע יאָרן צוריק מיט דיין אָדלער מיט שוואַרץ פעדערז (קלעריקאַל), און איז דער עמעס סיבה וואָס גאָט האט ניט לאָזן אַז אַפֿילו מיר, איך וועל געווארן אַ גאַלעך אַדאַלטערער.קוסטאָדעדעללאַפעדע המגיד פּובבליקאַטאָ און קאָממענטאָ1 מינוט פאַ @ סאַלאָמאָנ666וניוסרעי--> טשיקקען שווארצע איר זענט נישט אַ אַדאַלטערער. אבער איר ניטאָ אַוואַדע אַ מעשומעד. און איר ניטאָ ניט אַ גאַלעך. לאָל. - ענטפֿערן - לאָל. צווישן, שלמה 666, און 666 ראָטשילד?, איך טראַכטן, ניט נאָר אידן, אָבער אויך אַלע די מענטשן, זיי וועלן האָבן אַ ריזיק פֿאַרבעסערונג .. לאָל. לאָל. לאָל. איר טאָן ניט וויסן די געשיכטע פון ​​אָדלער שוואַרץ (די רעליגיע פון ​​געץ, שעד פון רעליגיע), און די געשיכטע פון ​​דער אָדלער פון בונט פּענס (יהווה) פון ירמיהו? איך איז אויך פילע יאָרן צוריק מיט דיין אָדלער מיט שוואַרץ פעדערז (קלעריקאַל), און איז דער עמעס סיבה וואָס גאָט האט ניט לאָזן אַז אַפֿילו מיר, איך וועל געווארן אַ גאַלעך אַדאַלטערער.מיד לאָזן די ימף, 2. דערקלערן עס: ומלעגאַל, פאַרברעכער, אַנטי-קאָסטיטוטיאָנאַל, 3. פאָדערן אונדזער, געלטיק סאַווראַנטי, 4. איז צו ראַטעווען אַלע מענטשהייַט פון וועלט מלחמה ווו. 5. דרוקן אַ נייַ קראַנטקייַט (אינטערנאַציאָנאַלער), מיט, די דערמאָנען ביינדינג, די גראָב דינער פּראָדוקט, און דרוקן אַ נייַ קראַנטקייַט (נאציאנאלע), מיט דערמאָנען צו די פּראָפּערטיעס, רעסורסן, אאז"ו ו .. 6. אַלע איז אַ ענין פון איין וואָך! 7. קעגן ימף 666 [] אויב דער אינטערנאַציאָנאַלער געלט, זיינען אויף דער באזע פון ​​גראָב דינער פּראָדוקט, איז ניט גענוג צו מקיים, אַלע אינטערנאציאנאלע האַנדל, וואָס זענען נייטיק פֿאַר איר? איר קענען שטענדיק נוצן: נאָך געלט, ווי דער "ויסבייַטן", וואָס איז, איר קענען נאָך, און צושטעלן: און פאָרשלאָגן: דיין, סכוירע און באַדינונגען. ווי אַ גאַראַנטירן אינטערנאַציאָנאַלער פעסטקייַט פון די סעקוריטיעס, פֿאַר: פרעמד האַנדל, מיר אַרויסגעבן סעקוריטיעס, פּאַפּיר, אינטערנאַציאָנאַלער, [מיט, וועגן, די סומע, די גאַנץ גראָב דינער פּראָדוקט] מיט ווערט, שאַץ: פּראָגרעסיוו, ווי אויב צו זאָגן 1_40.000.000 ; 2_40. 000.000; אאז"ו ו.@ גאָווערנמענץ, פּאַלאַטישאַנז, מייסאַנז, ווי? איר האָבן שוין באַצאָלט, ווי: דאַמד טרייטערז, פֿאַר איר, די פאַרדאָרבן פארקויפט צו די פייַנט, דער עמעס שונאים פון די מענטשן? טאַקע! אָבער, פֿאַר, דעם דיין פּראָבלעם? עס איז אַ לייזונג! * ליי גאָוווערנעמענץ, ליי פּאָליטיסיענס, ליי מאַçאָנס, באַמערקונג? ווו אַוועז éטé פּיי, קאָממע: טראַîטרעס מאַודיץ, גיסן ווו, ליי קאָרראָמפּוס ווענדוס à ל 'עננעמי, ליי ווראַיס עננעמיס דו פּעופּלע? מייז, גיסן קיו סע פּראָבלèמע ווו? יל יאַ ונע לייזונג! * גאָווערני, פּאָליטיסי, מאַסאָוני, קומען? סיעטע סטאַטי פּאַגאַטי, קומען: מאַלעדעטטי טראַדיטאָרי, פּער עססערע אָדער, איך קאָרראָטטי ווענדוטי על נעמיקאָ, איך ווערי נעמיסי דעל פּאָפּאָלאָ? ma, פּער קוועסטאָ פּראָבלעם וואָסטראָ? ק'è ונאַ סאָלוזיאָנע! * וואָס, טאָן, פון זיך, די סלאַוועס פון איינער פון די יידזשאַנסיז, ימף, פאסטעכער, עקב, אאז"ו ו .. פּריוואַט לימיטעד פירמע, ספּאַ, קאָרפּאָראַציע, צווישן, די רובֿ נישטיק, אַז, זענען אין די וועלט? דעריבער, זיי, זענען די אמת סאַטאַניסץ!.
גאָט האט געגעבן מתנות און טשאַריסמס סופּערנאַטוראַל, אויך, צו יעדער רעליגיע!, די קאַטהאָליק קהילה, עס איז בלויז אַ טייל: פון דער גוף: מיסטיקאַל כלה, וואָס איז, די הימלישע ירושלים, וואָס איז, דער רוס גוף פון די קאַלע פון ​​די לאם, אין די מיסטיש חתונה, צווישן, גאָט און מענטשהייַט, וואָס, וועט זייַן סעלעבראַטעד ווען, דער מענטש ראַסע האט שוין פארוואנדלען, און געהייליקט, געלויבט, און בייז וועט זייַן חרובֿ, דיסינטאַגרייטיד אויף אייביק, אָבער, יענע ווער, וועלן זייַן טייל פון די "גוף פון דעם חתן", זענען: 144,000.000 (12קס12קס1000), הייסט, בלויז די "געבוירן-ווידער: קריסטן, די דיאַפייד, צו זייַן ווי מיר, אַלע פון ​​אונדז צוזאַמען מיט משיח (אונדז דער גוף פון דעם חתן), אויף די שטול פון יהווה, איך בין וניוס רעי. קומען, אַוואַקענינג, אַפֿילו פֿאַר איר!, און איר וועט זייַן פריי, צוזאמען מיט די פרושים, סאַלאַפיס, יסלאַמיסץ, עקק, ..

 
גאָט האט געזאגט צו מיר, "איר קענען נישט קאַנגקער, ווער עס יז דורך, דיין ברוטאַל גוואַלד .." גוט! "איך געזאגט," אָבער איך קען ניט מאַכן זיך, אַ אַקאַמפּלאַס צו קיין פאַרברעכן, אָדער. ערנסט פאַרברעכן "(...)" אויב, זיי טאָן ניט פאַרדינען, צו לעבן? איז רעכט, אַז, זיי מוזן זייַן חרובֿ! ", איך האב געפונען אַז [..] מיר זענען: די 144,000.000 (12קס12קס1000). איך בין דער מעטאַפיזיקאַל: מלך וניווערסאַל: וניוס רעי